Известие

Collapse
No announcement yet.

сегменти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Norton
    Ако степента на сгъстяване е 10:1, може компресията ти да е 12 и повече, а може и 6 (ако е издухан мотора). Мереше се в Атм, ако не се лъжа
    За по-ниска ми е ясно, но на какво се дължи по-високата компресия? Не разбирам как при при намаляване на обема в цилиндъра в съотношение 10:1 (при атмосферно пълнене де, т.е. началното налягане е една атмосфера) налягането вътре става по-високо от 10 атмосфери? Дори да приемем, че няма никаква загуба нито през сегменти, нито през клапани
    Ся някой да не реши, че споря с него - просто ми е интересно

    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Hrabri


      Сори за офа ама не е ли по-добре да изчакаме модератор на раздел да се изкаже... Дотук никой не даде отговор само вирусо ама не по темата ами като будител

      Изтрийте после това!
      защо пък трябва да чакаме някой модератор
      кой каквото знае да казва, тук има много хора, които не са модератори, но знаят много

      п.с.аз знам точния отговор ама нема да го кажа, понеже не съм модератор
      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

      Comment


      • #18
        Апък аз щото не ми се спами в технически раздел
        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

        Comment


        • #19
          За да бъда по точен,сега се връщам от майстора, компресията на последните два цилиндъра ми е по 14 а на първи и втори 9 и 12

          Comment


          • #20
            Когато моят двигател,замина ,му измерихме компресия,с едно уредче което се навива,на мястото на свещите!Мерна еденица'' psi" та ми показа 1-ви 6psi 2-ри 5,5 3-ти 4,8 4-ти 4,7!!!!!!!
            След като им сипъхме малко масалце,се увеличиха от 12,5до14,8psi!!!!!!
            Е ас на това му викам здухан двигател!

            А съвсем скоро имах проблем с вала на испускателните клапани,клапаните не се затваряха,и от там също ми даваше разлика да го наречем в компресията.
            ALFA ROMEO T.SPARK 1,8V

            Comment


            • #21
              преди да закопаваш по сегментите смени пуловете на клапаните и им направи реглаж, ако няма ефект приготви около 1000лв за ремонтченце. принципно не е фатално да си караш така просто губиш от потенциала на двигателя
              '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
              '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

              Comment


              • #22
                Ако са сегменти в повечето случай падането е почти еднакво тъй като се износват равномерно. докато като има големи разлики е по скоро нещо друго. Незатварящи хубаво клапани да речем. И не бъркайте степен на згъстяване с компресия

                Comment


                • #23
                  Има право колегата Гиги-свали главата и пасни клапаните,след което -реглаж ! Мериш пуловете и първо виж дали някой може да се премести на друг клапан,след това търчи до магазина за други
                  Аlfa 164 Super 2.5TD

                  Comment


                  • #24
                    Тука некой пак кза че от разпределителен вал е губел компресия което е пълна глупост

                    Некой пък явно карат дизели щото 14 компресия е некъв изхарчен дизел ма не и бензинова кола +Тва е нормално последните мерени цилиндри да покажат малко повече просто от въртенето се събира масло и уплътнява когато се върти на стартер

                    Трети пък изкара че колата му е работела на 0.5 бара налягане в цилиндъра даже и по-малко щото 7 пси е половин бар

                    Като извод мога само да кажа СМЕНЕТЕ СИ МАЙСТОРИТЕ всички до един
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от gigi
                      Ако са сегменти в повечето случай падането е почти еднакво тъй като се износват равномерно. докато като има големи разлики е по скоро нещо друго. Незатварящи хубаво клапани да речем. И не бъркайте степен на згъстяване с компресия
                      Износват се равномерно когато мотора е 6 ако не е обаче си се износват на "мощностните цилиндри" и не мисля че е добра идея ако свали главата по-добре да си смени и сегментите иначе ще стане двойна работа нали бе вирус
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Да,Бобо,така е. А има вариант,когато от много износени цилиндро-буртални групи се ка4ва много масло в цилиндара и вдига компресиата.Така на един кадет мерихме с изправен манометър 15.5 атм. Компресияата не винаги е то4ен критерии за износен мотор
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от gps
                          За да бъда по точен,сега се връщам от майстора, компресията на последните два цилиндъра ми е по 14 а на първи и втори 9 и 12
                          Тази разлика най-вероятно ти идва от лягането на клапаните, но пак не може да се каже с 100% сигурност Възможно е от нагара да не лягат плътно и да дава отклонение, но това не е болка за умиране.
                          Преди да мериш компресия виж как харчи гориво колата и колко масълце си лапва за 1000км Сигурен съм, че при теб всичко е ОК, но си тръгнал да се притесняваш много. Защо мериш компресията, какво искаш да рабереш с това
                          Моят съвет е да си караш колата спокойно и да не навлизаш в дълбоки размисли
                          И както каза Бобо си смени майстора
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от virusalfa
                            Да,Бобо,така е. А има вариант,когато от много износени цилиндро-буртални групи се ка4ва много масло в цилиндара и вдига компресиата.Така на един кадет мерихме с изправен манометър 15.5 атм. Компресияата не винаги е то4ен критерии за износен мотор
                            Да ма в тоя случей ще пуши повече от варбург и ще има половин бар картерна вентилация
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Bobo
                              Първоначално публикувано от gigi
                              Ако са сегменти в повечето случай падането е почти еднакво тъй като се износват равномерно. докато като има големи разлики е по скоро нещо друго. Незатварящи хубаво клапани да речем. И не бъркайте степен на згъстяване с компресия
                              Износват се равномерно когато мотора е 6 ако не е обаче си се износват на "мощностните цилиндри" и не мисля че е добра идея ако свали главата по-добре да си смени и сегментите иначе ще стане двойна работа нали бе вирус
                              Това е така, но разликата не е фрапираща а и е най лесно ,според мен ,ако се свали главата да се премери какъв ключ прават сегментите и да се прецени колко животец още имат.

                              Comment


                              • #30
                                E какъв е смисъла да се мери клю4а на сегментите,като е по-лесно с микрометри4ен вътромер да се премери цилиндъра в три т04ки,а има ли нагар по буталата говори добре за заминали маслени сегменти,а от сегментите пурво те умират
                                Аlfa 164 Super 2.5TD

                                Comment

                                Working...
                                X